2014. március 25., kedd

Kell a rend(szer) (Ági)

Drukkolok hogy sikerüljön igy ahogy szeretnéd!
Mert ha neked igy jó akkor legyen igy.
 De csak akkor. Egyébként változtatni kell.
A rend és a változás, az állandóság és a spontaneitás adhatja a belső szabadságot.
Ha a rend jó ha az kell ahhoz hogy jó legyen, akkor legyen rend!
Én szeretem ha tisztaság van, ha helyükön vannak a dolgok.
Megnyugtat.
Megfigyeltem az évek során viszont, hogy minél nagyobb bennem a feszültség, a meg nem oldott dolgok sora, annál fontosabbá vált az hogy " rend" legyen körülöttem. Sokszor felmostam a lakásban. Mindig mindent a helyére tettem, azonnal.
Egyszer volt olyan hogy elromlott az autó, egy bilikék Trabant, a nagy kincs. Nem indult be. Gyerekek, munkahely, ovi, iskola, bolt- kocsi nélküli viziója. Tehetetlenül próbáltam beinditani, nem ment. Férj külföldön. Mobiltelefon még elméletben se. Vonalas telefon volt, nade szombaton, vasárnap akkoriban senki nem volt elérhető. Ekkor mit tettem? Kicipeltem a porszivót, vizes rongyokat, illatositókat, mindent, ami kell, és úgy kitakaritottam az autót mint soha addig. Rend volt. Látszólag. Kivülről. Ragyogott, illatozott. Még a gyerekek is beleültek! Tetszett nekik a szép tiszta autó! Meg a mamával együtt levés. Tán segitettek is? Ha mással nem hát azzal hogy velem voltak! Mintha minden oké lenne.
Mért mondom most ezt el?
Mert képzeljétek el, én akkor ott hirtelen megnyugodtam. Amit birtam megtettem. Ami rajtam múlt, azt elvégeztem. Egy baj volt, hogy az autó nem indult. Ámde ez nem volt ráirva. A szomszéd tökéletesnek látta! Én tudtam csupán az igazságot. A nyugalmam hullámzott a nyugtalansággal. De a látszat az a tökéletességet sugallta! A hab a tortán? A megoldás? Betoppant a sógorom és megcsinálta. Tanulság? Jó ha agysebész a sógor, aki betoppan és csodát tesz! :)!
Mindez hú de rég volt. De a tanulságok ma is szemtelenül "fiatalok".
Igy aztán hajrá, persze, legyen rend, mindenütt, ahol kell. Nem "mintha" rend. Hanem valódi. Jó érzéseket eredményező, eligazitó, irányt adó, saját rend.
Rendes szerdát mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése