2014. június 17., kedd

Ági a jótéteményről

Azt mondta egy kisfiú hogy ő minden nap tesz valami jót! 
Meglepődtem azon ahogy mondta, mosolyogva, határozottan, de kis kérdést sugallt ahogy rám nézett!. 
Azóta is sokszor eszembe jut. 

Vajon minden nap úgy múlik el hogy jót tettünk? Olyat, amitől a másiknak jobb lett? Most nem gondozásra, törődésre gondolok, hanem arra, amikor azért teszel tudatosan valamit, mert tudod, hogy a másik boldog lesz tőle! 
A kisfiú például ezt mondta: "az oviban kikészítem azt a játékot amivel Borival szeretünk játszani, így amikor belép, rögtön tudja hogy vártam." 
Ilyesfélére gondolok én is. 
Ha ez neked evidens, akkor boldog ember vagy, meg aki téged szerethet, ő is! 
Ha nem, akkor érdemes elkezdeni. Működik! Gyűjtsük, én elkezdtem ezzel, mitől lehet jobb az életünk, a kedvünk, a kapcsolataink, cakkpakk, úgy egyáltalán! Örömös napot nektek, nekünk! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése