2014. december 17., szerda

Kedvenceim listája

Csináltam már egy hasonló listát a legjobb tippekről még hónapokkal ezelőtt:
http://mindigzoldebb.blogspot.hu/2014/06/a-legjobb-tippek-listaja.html?m=1

De most, hogy Mór totyogóvá lépett (szó szerint) elő, újabb lista állt össze a fejemben, gondoltam, megosztom veletek. 
Mert egy lépegető babávala z élet és az azt megkönnyítő eszközök tárháza is változik, alakul. 
Egy járkálásban kifáradt totyogó kis szünetet tart. Legjobb érzés.  (A kendő Sakura Bloom)

Mint azt már korábban többször is írtam, mi átálltunk a mosható pelusokra. 
Nem részletezem az előnyeit, azt már megtettem a témábavágó posztokban, csak annyit tudok mondani hogy: WOW!
Szerintem mindent elmond, hogy amikor nemrég mindketten egyszerre betegedtünk le és kb létezni is fájt, ugyanúgy mostam a pelusokat. Nem holmi mártír szenvelgés miatt, hanem mert ennyire nem jelent több macerát. Hozzáteszem, Mór ipari mennyiségeket termel minden téren és hacsak nem bénán adom rá a pelust, SOHA nincs ázás, nem úgy mint az űberluxuspelus, a Pampers esetében. 
Mór már a szobatisztaság jeleit is mutatja, ezt állítólag szintén a moshatózásnak lehet köszönni, mivel jobban érzi a pisit-kakit, hamarabb szól. És lőn. 
Szóval a mosható pelus tényleg szuperszónikus egy dolog. 
Ha márkát kérdeztek, én abszolút fanja lettem a Pop-In márkának, ami hiperegyszerű, apanagyibabysitterkompatibilis, kezdőknek tökéletes és igazi masszív, minőségi cucc.
A változatosság kedvéért vettem egy FuzzyBunz patentos, zsebes pelenkát, eddig ez is nagyon tuti, ez egy fokkal még egyszerűbben használható, de picivel kevesebbett bírt eddig mint a Pop In.
Találkoztunk az ImseVimse pelussal is, hát, bár irtó cukin néz ki, de eddig egyedül ezzel volt igazi brutál átázás,  viszont szerintem csak fazon probléma miatt. Egyszerűen nem passzol úgy Mór csombjaira, nem az ő alkatához való. Azért néha csak ráteszem ezt is, rövid távra teljesen tökéletes. 
A LittleLamb bambuszbelsőt vízzáró külsővel ritkábban használjuk, de eddig sosem okozott csalódást. 
Az utolsót kivéve az összes pelust a Babamosoly üzletében vettem (az üzlet Debrecenben van, de webshopjukból bárhonnan, bárhova rendelhetsz), ahol minden idegesítő kérdésemre türelmes válaszokat kaptam. 
Szóval kösz, Babamosoly, bűntársak vagytok moshatóssá fertőzöttségemben. 😜
Ez a FuzzyBunz zsebes pelus Mór habtestén...💛


Ezzel kis összefüggésben van a Juli barátosném -akivel hamarosan Ti is megismerkedhettek...😉- ajánlotta a kókuszolaj nevű csodát. 
Miért csoda? Mert MINDENRE jó! Egészséges, természetes és hipergazdaságos. 
Lehet használni sütéshez, főzéshez, de kenheted a szádra, csinálhatsz belőle illóolajjal illatos kencét, napi 1-2 kanál pedig segít a bacik ellen felvenni a harcot. Ja és nem hízlal. ;) 

Én a süteményeimbe is ezt használom vaj helyett, a tegnapi csirkecombot is ebben sütöttem. A hiedelmekkel ellentétben nem kókuszízű, az illata-íze teljesen semleges. Legalábbis annak amit én veszek...☺️
Ha Mór bőrét kicsípi a valamilyen termése, akkor is ezt használom, pikkpakk rendbeteszi. Amúgy a mosható pelusnál nincs szükség krémre egyáltalán, csak ha pirosodás van, ami fogzáskor sajnos elő-előjön... Nade a kókuszolaj nyugtat, gyógyít. 
Fürdetéshez kikevertem egy kókuszolaj+5 csepp 100%-os levendula illóolajos wellness kencét amit fürdéskor masszírozok a csapot vadul szerelő Mór bőrébe, meg a magaméba is mert issssteniii!

Mióta Mór totyogó, a hordozás okozott némi kihívást, mert a hőn szeretett Liliputi csatosunkat kinőtte, a hátam is elkezdett fájni, a hordozókendőzést megy egyelőre csak itthon merjük gyakorolni, így újabb beruházásra került sor, ami egy újabb szerelem:
A Tula Toddler hordozója. Nem ecsetelem. Rohadt drága, de minden fillért megér. A 12 kilós gyerek súlya felére csökken érzetre. 
Nem mindegy, ha az ember napi szinten akár órákat is hordoz...Ezt a hordozót itthon csak a Baby To Go csapata forgalmazza, keressetek rájuk, kedvesek, segítőkészek és csodaszép hordozókat árulnak. 
Ha már hordozás. Akkor hordozós kabát. Én kaptam egy Liliputi kabátot. És TEJÓÉG! Csodás! Ha olcsóbb megoldást keresel, akkor ha ráguglizol, vagy a hordozós csoportokban kérdezősködsz, sokféle opció van, mindenesetre én odavagyok a kabátunktól. 
Liliputi Makakabát in action

És végül, de nem utolsó sorban, 1-2 téli öltözködési tipp. 

-Babylegs: Ez tulajdonképpen egy combfix és egy zokni törvénytelen gyereke. Nadrág alá kiváló lábmelegítő, ha meg lakásba belépve meleg van, a nadrág alól egy mozdulattal levehető. Pelenkázásnál sem kell fáznia a lábaknak. És cuki. 😂😜

-Gyapjú holmik: Legyen az pulcsi, nadrág, sapi, a gyapjú verhetetlen. Melegen tart, de szellőzik és természetes anyag. Egy lelkes nagyi -mint például az anyósom- csudajólat tud kötni. Én mást se nagyon adok Mórra, amúgy meg isteniel áll rajta. 😃

-Űrhajós sapi: Nem tudja levenni magáról, melegen tartja a nyakát is, hátihordozásnál különösen praktikus. És. Cuki.💛☺️👌

Azt hiszem ennyi aktuális kedvencem van mostanság.
Ha valami megtetszett, itt megtalálod őket:
babamosoly.hu
babytogo.hu
Mindkét üzletnek van facebook oldala is.
Kókuszolajat bioboltban, de dm-ben és tescoban is kaphatsz. 

Remélem, találtál hasznos tippeket (is). A szomszéd nyilván hüledezik hogy régen nem volt ennyi minden és mégis felnőttünk. Ja. De jelenleg én nem tudom elképzelni az életünket a fentiek nélkül. 😃☺️

Nektek van valami kedvencetek? Ki vele!

Üdv,
Anna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése