2014. március 20., csütörtök

Anna bemutatkozik

Hahó!

Azt hiszem,illene bemutatkoznom.
Szabó Anna Eszter vagyok,26 éves.
Voltam már színész-palánta,pultos,egyetemista,cukorkabolt-üzletvezető,casting asszisztens,másodmagammal írtam három könyvet,node ez mind semmi! Ugyanis tavaly feleségül mentem ahhoz a férfihoz,akit már 7 (8??:D) éve szeretek és akivel első gyerekünket vártuk. 


Titkos esküvő-hárman:) 

Aztán augusztus 5-én megszületett Mór.
Ismerkedés az egyhetes Mórral- a képet amúgy Anya készítette:)

Na ő teljes egészében összevisszafelkavarta az életemet!
Én szeretek mindent megtervezni. Rákészülni a dolgokra. Mindennek utánanézni. Így voltam a terhességgel,szüléssel,anyasággal.
Aztán kiderült,hogy hoppácska,lehet,hogy én olvastam a szakirodalmat,de a testemet,a hormonjaimat,a gyerekemet ez nem túlzottan izgatja. 
Rá kellett jöjjek,hogy nem úszhatom meg a magam útjának felkutatását. 
Mint nő,feleség,anya...
Keresem a helyem a szépség-fiatalság-tökéletesség bálványimádásának korában, ahol annyi minden köpi a szemünkbe a saját tökéletlenségem és bizony rengeteget koppanok.
Gyakran omlok össze,ha tükörbe nézek,ha Mórnak rossz napja van,ha nem érzem "csodanőbezzeganyaszexifeleségmintaháziasszony"-nak magam. 
Ez egy olyan út,amiben lehetetlen boldognak lenni.
Szóval elhatároztam,hogy nem leszek hibátlan. De elég jó még lehetek!
Lehetek elég jó nő,feleség,anya,barát,gyerek,blogger,háziasszony,ember... Lehet a szomszéd köröket ver rám,de mostantól nem érdekel!
Ehhez sok-sok kísérletezés,próbálkozás,gyakorlás kell. 
Hát én ezeket fogom megosztani Veletek.
Anya (Ági) pedig mint- szintén anya,történetesen az enyém:)- pszichológus hozzászól,segít,színez...
Keressük együtt a módját az "elégjóságnak". 
A szomszéd füve...az meg le van sz***va. ;)

Üdv,
Anna

u.i.: Na Anya,most Te jössz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése