2014. március 23., vasárnap

CsendMánia

Mióta gyerekem van, megtanultam értékelni mindent, ami pihentető, kikapcsoló.
Muszáj, mert ilyen pillanatokból kevésben van részem mostanság, ezért meg kell becsülnöm minden passziózós percet.
Régebben, ha nem volt dolgom, előfordult, hogy a napot egy habfürdővel indítottam, majd bekentem magam ilyen-olyan krémekkel, hajmosás-szárítás, outfit-kiválogatás...szóval otthoni wellness programmal kezdtem. Aztán megreggeliztem (Ádám hozott sós kiflit jegeskávéval), utána meg -ha egyedül maradtam- nézegettem a kedvenc sorozataimat, lementem a boltba nassolnivalóért... Igazi semmittevés. Jó volt. 
Most a wellness kimerül abban, hogy egyedül (vagyis Mór nélkül) fürödhetek 1-2 hetente egyszer. De az is megesik, hogy öt perc után kiugrom a kádból, mert Mór üvölt utánam, mint a fába szorult...

Ámde, amit sosem értékeltem igazán és aki most igazi zene füleimnek: a csend. 
Itt vagyok huszonhat évesen és szomjazom a csendre.
Ami egy baba és egy zenész férj mellett viszonylag nehezen kivitelezhető...
De ha egyszer mégis megkapom, csak fekszem/ülök és hallgatom. 
A békés semmit. 
Pedig ilyenkor a szomszéd anyuka biztos rendet rak, edz, porol, szortíroz, vagy minimum a holnaputáni ebédhez pácolja a húst. 
A szomszéd nő nem heverészik, ő folyton produktív. 
Viszont amíg ő a házi készítésű tisztítószerét keveri ki épp, én köszönöm szépen, inkább élvezem, ahogy szinte megáll az idő a nyugalomban. 
Mert nekem ez kell. Mert minden megvár, a koszos edény, a szennyes, de a gyerek nem. Az egészségem nem. 
Így ez utóbbi kettő érdekében én most addig nem moccanok, amíg nem muszáj.
Vasárnap van, Mór alszik. Én pedig mellette heverek és a telefonomon írok Nektek. 
Ez most számomra igazi pihenés. Kiélvezem minden pillanatát!

Bármit is csináltok ma, éljétek meg, értékeljétek, csináljátok boldogan!
A szomszéd füve pedig le van sz***va!;)

Üdv,
Anna


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése