2014. március 29., szombat

Csak magamért


Mit tettem ma magamért? Csak MAGAMért?
No lássuk csak.
Ma is a royal reggelit fogyasztottam el. Finom volt, bár az eper talán picit megerjedt...de azért megettem.:D
Mindezt reggel 7 körül.
Aztán újra reggeliztem 11 körül. Pirítóst, buggyantott tojást, gomolyával és felvágottal. 
Na ez is finom volt. És voltaképp ez is royal. Megadtam a módját.
Sminkeltem, rendesen felöltöztem, jó érzés volt babrálni a fürdőszoba tükör előtt.
Ennyi volt, eltelt egy nap, többre nem futotta.
A belső wellness, a selfness még most jönne, de lehet elalszom közben. :)
De már az is valami, hogy ennyi mindent fel tudok sorolni.
Mindig törekedni kell rá, hogy legalább ennyit elmondhass magadról nap mint nap. 
A szomszéd szerint ez nem jár, nem szükséges. Egy anya non-stop szolgálatban van és kész. 
Oké, ez így van.
De nem ettől a pár perc krémezgetéstől, falatozgatástól, ücsörgéstől válunk szaranyává. 
Hanem attól, ha az önmagunk által megtagadt én-percek hiánya miatt mem jut elég energiánk a gyerekünkre, párunkra, szeretteinkre. 
Nem is szaranyává válunk, hanem zombivá. 
És kinek van szüksége zombi-feleségre, anyára?!
A szomszéd szerint túl lehet élni. De nem túlélni, hanem megélni kellene. Ehhez pedig elengedhetetlen a selfness. Minden egyes nap. Ehhez tartom magam. Ha így tenne a legtöbb anyuka, nem lennének olyan frusztráltak, az tuti.
Így lehet, hogy nem vagyok mártír-tökéletes, de tudom, hogy mindent megteszek azért, hogy mindent képes legyek megtenni, amitől jó lehet a családomnak.
Nekik pedig szükségük van arra, hogy ép testben ép lélek legyek.
Talán a szomszédnak elég ehhez az, hogy csak ad és ad és ad.
De nekem nem. Nekem kell néhány perc, hogy feltöltsem az akksimat. 
Nyilván a szomszédé sosem merül le. De azt meg lesz***om.;)

Üdv,
Anna

U.i.: Ti mit tettetek ma CSAK MAGATOKÉRT?
Anya?



1 megjegyzés:

  1. Szép Napot A Blog Íróinak!

    Nem bírtam, írni kellett ide, hát hogyne!
    Van egy nő, akivel tíz éve együtt éljük át az új dolgokat, mindent megosztunk...de tavaly történt valami. De nem ám csak úgy, hogy hopp, vagy igen? Nem tudom...Jött ez a kis kék szemű csoda, Mór. Attól féltem, fura lesz, hiszen egy gyerek mindent megváltoztat a baráti kapcsolatokban, és nem jó irányban, legalábbis minden romkom ezt sugallja. Hát, a kapcsolatunk nem vett rossz irányt, a romantikus szentírás tévedett! De az kétségtelen, hogy változtak a dolgok. Ugyanis Manciból Manci nénivé avanzsálódtam, és lett egy új legjobb barátom.

    Manci NÉNI

    VálaszTörlés