2014. március 25., kedd

Kihívás

Mindig is irigyeltem az olyan embereket, akik táblázatba tudták foglalni a teendőiket és a hét végére minden rubrikába pipa került.
Tudjátok, a szomszédról beszélek.;)
Én is igyekeztem milliószor, újra és újra egy kikalkulálható rendszer szerint élni.
Megtervezni előre a heti menüt (ami szintén valamiféle diéta-alapú,vagyis tudatosan próbáltam táplálkozni is), mozogni, elvégezni minden fontos feladatot, házimunkát...stb. 
Naptárba, falitáblára, papírfecnire, post-it-re írkálva, telefonos emlékeztetőre támaszkodva akartam elérni azt, ami tulajdonképpen tényleg fejben dől el.

Sok mindenen kell változtatnom. De már nem elméletben, hanem gyakorlatban.
Szóval készüljetek, lesz itt gyarló, light-os (szoptatós) mami diéta, némi mozgás (Nuska-módra,szóval ne számítsatok semmi embert próbáló triatlon-hadműveletre), nagytakarítás (lakásban és testben-lélekben). 
Mindezt itt fogom megörökíteni. Azt is, ha kudarcba fullad  1-2 projekt. 
Apró lépésekben haladok majd, mint egy normál halandó. 
De az már fix, hogy -tudjátok,a szó elszáll,az írás meg...- tanúim vannak, így aztán tényleg nem lenne jó segget csinálni a számból.
Na így hát,egyes számú kihívás:
Minden egyes nap írni Nektek. 
Kettes számú kihívás:
Igyekezni minden egyes nap legalább minimálisan sminkelni magam. Vagy legalább fésülködni picit. Vagy mondjuk használni a pöpec grapefruit-os arcfrissítő szappanomat.
Öt perc selfness a tükör előtt, hogy embernek nézzek ki, ne a Walking Dead hatodik alabárdos zombijának a leghátsó sorban. 
Vasárnap kivétel. Akkor az Úr is megpihen ugyebár.;)

Láttátok,írva vagyon.
Kezdődjék a kihívás.
Ne aggódjatok, nem lesz ez sétagalopp.  
Nem vagyok én a szomszéd nője. Az a kipipált rubrikáival együtt le van sz***va.;)

Üdv,
Anna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése