2014. március 26., szerda

Royal Breakfast

Előre leszögezem, hogy talán a szomszéd táncrendjébe belefér, hogy minden napi teendője,akár gyerek mellett még hipertudatosan is táplálkozzon,nekem ez egyelőre nem megy.
Diétáztam már sikeresen.
De nem most fogom újrakezdeni,hiszen még javában szoptatok.
Node attól még az egészség fontos? Ha nem még jobban,mint valaha...
Szóval a reggelinél kezdtem a "nagytakarítást".
Ugyanis úgy gondolom,az a legfontosabb étkezés,mégiscsak akkor kezdődik a nap, kezdődjön minél jobban!
Nálunk már hagyomány volt, hogy Ádám gyakorlatilag ágyba hozta évekig a sós kiflimet a dobozos milli jegeskávémmal. Imádtam. 
De szó ami szó, nem laktat sokáig és semmiképp sem egészséges.
Így tértem át az alábbi reggelire:

Sima zabpehely+tej (én kicsit megmelegítve szeretem)+banán és/vagy eper és/vagy bármi gyümölcs+1 kanál méz+egy kis fahéj.

Ez valami fantasztikusan finom!

Hozzá iszom egy erős fekete teát és ha van otthon, akkor egy túró rudit is letolok. Az mindig jól jön.:)
Reggelizz, mint egy király(nő), nemde?
Na én így képzelem a királyi reggelit.
Laktat,szép,finom és én egészségesnek szavaztam meg.
Melegen ajánlom mindenkinek! (Szó szerint:) )
Szerintem ezt még a szomszéd is megirigyelné.;p
Ha meg nem,akkor le van sz***va.;)

Üdv,
Anna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése