2014. március 30., vasárnap

Egyáltalán nem lusta vasárnap

Ugye ezen a napon a legnagyobbak is megpihennek.
Elvileg.
De egy anyának minden nap hétfő van.
Most is épp hordozóban ringatva altatok.:)
Voltunk ma bevásárolni, főztem ebédet, rengeteget játszottunk, piknikeztünk, vendégeket fogadtunk. Nem is akármilyeneket! Gimis osztálytársak, Nóri és Gabi, akik jegyespárok lettek karácsony óta. (Innen is gratula nekik!!!) Na ők csúcsszuper rucit és kalapot hoztak Mórnak, amit mintha ráöntöttek volna!
Szóval eseménydús nap volt a mai, semmiképp sem lusta.
Anya pszichodráma csoportot tartott, apa fát vágott a kertben, az öcsém vizsgára készült, Mór ugyebár felfedezte a világot. Egyedül az én férjem, Ádám pihent ma, egy hónapnyi munka után először. 
A szomszéd sem pihent, egyik permetezett, másik fűrészelt.
Az órák átálltak, a napsütést tovább élvezhettük.
Jó kis vasárnap volt. 
Lehet, nem is kell megpihenni. 
Meghát mi is a pihenés? 
Elbírnék viselni egy napot, amikor fürdök, olvasok, filmet nézek, heverek... De most élvezem, ahogy a tavasz beragyogja Mórt is, aki imádja, ahogy mozognak a rügyező fák ágai, csodálkozva nézi a mosakodó cicákat... Képes vagyok órákig megfeledkezni arról, hogy mindjárt bepisilek, mert belefeledkezem abba, ahogy felfedez. 
Ma ebben leltem meg a pihenést. 
Egy dologban mondjuk lusta voltam...
Az odaégett tarhonyát a fazék alján csak beáztattam. Nem volt kedvem súrolni. 
Bezzeg a szomszéd. Az tuti egy nyikk nélkül megtette volna. 
Na de az le van sz***va.;)

Üdv,
Anna
A pöttyös az igazi:)

U.i.: Ti mit csináltatok ma?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése