2014. május 9., péntek

A Kihívás margójára

Nagy volt a lendület.
Többször is nagyot ugrott.
Néha meg leült.
Miért? Mert ilyen az életünk.

Ha van valami motiváció, az segít, hogy tudatosabban éljünk.
Ha adott volt a lehetőség, hogy leüljek inni egy teát, eszembe jutott a Kihívás és máris nem haboztam tovább.

Persze voltak napok, amikor esélyem nem volt. Mert hát KisMór diktálja ám a tempót rendesen. Volt, hogy lebetegedtem, hogy utaztunk...
Magyarul az élet folyt tovább és nekem ebben, mint a Kihívás zászlóvivője, meg kellett ragadnom minden lehetőséget, hogy négy pipával zárjam a napot.

Volt, hogy küldtetek képeket, hogy írtatok beszámolókat, privátban és nyilvánosan is.
Hihetetlen élmény volt olvasni őket.
Azt gondolom, hogy már azért megérte ebbe belekezdeni, hogy Petra, kislánya születése óta először kilakkozta a körmét. Vagy hogy Anett kipróbálta a baba-mama tornát. Vagy hogy Dudi is elhitte, jár neki az illatos fürdő.
És még számtalan példát tudnék mondani.
Mindazok, akik megpróbálkoztak a Kihívással, gyakorlatilag az élhető élet felé tettek egy lépést.
Nem nagy dolgok ezek. Hogy figyeljünk magunkra és a környezetünkre, amiben élünk. Hogy ragadjuk meg a pillanatot, ami jót tartogathat.
Elég szomorú, hogy mindez nem evidencia. Hogy ezt Kihívásnak kellett elnevezni. 
Nem kudarc, hogy ha nem sikerült mindig. Az már épp elég, ha megpróbáltuk.

Legyen az egyedülálló, házas, gyermektelen, vagy anyuka, egy nőnek meg kell tanulnia egyensúlyt tartani a kötelező feladatok és a lélek-testápolás között. 
Én észrevettem magamon, hogy jobban ment minden, ha tudtam egy nap legalább öt percet szakítani magamra. 
Nem stresszelt annyira, ha Mór kihagyott egy szundit. 
Nem purcantam ki teljesen, ha a hátiMórral kitakarítottam a lakást.
Ha ittam elég folyadékot, nem hasadt szét a fejem a nap derekán.

Szóval, mint mindtam, nem nagy dolgok ezek.
De mint tudjuk, a sok kicsi tényleg sokra megy. 

Nagyon köszönöm, hogy velem tartottatok!

Itt viszont nem állnék meg.
Továbbra is szívesen fogadunk bármilyen jelentést, ha valamire büszkék vagytok!

Kivasaltátok az összes felhalmozódott ruhát?
Voltatok Beautyrobic-on? (Nem tudod mi az? Keress rá, ez egy új őrület;) )
Esetleg gyümölcs napot tartottatok?
Elmentetek egy masszázsra?
Kisikáltátok a kádat?

Küldjetek képet, dicsekedjetek csak nyugodtan! 
Mert minden apróság számít, amitől jobban érzed magad!
A szomszédnak mindez evidencia.
Na de én addig nem nyugszom, amíg Nekünk, Nektek is az nem lesz!

Járnak az öt percek és jár a taps, ha kipipálsz egy házimunka mumus.
Ha máshol nem, itt biztosan.;)

A szomszéd nem Kihívásnak nevezi a fentieket, hanem kutyakötelességnek.
De az le van sz***va.;)

Anna



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése