2014. május 26., hétfő

Nem kell megfeszülni???!!!

Oké anya, nem kell megfeszülni. Ez nagyon jól hangzik.
De mit tegyek, ha ketten vagyunk, mert Ádám dolgozik? 
Pár perc türelmet ki tudok sajtolni Mórból, de ennél többet nemigen. 
Én valahogy ehhez kezdek idomulni. Hogy nincs megállás. Ha mégis, akkor azt százszorosan megbecsülöm.
Mártír lennék? Nem hiszem. 
Nem gondolom, hogy jobb, több lennék azért, mert nem dőlök ki (teljesen) a sorból. 
Egész egyszerűen nem megy másképp. 
Ha beteg vagyok, vagy csak rossz napom van, megesik, hogy a bömbölő Mór felé nézek elkeseredve és próbálok észérvekkel hatni rá, hogy miért is nem kellene panaszkodnia.
Megesik, hogy kb 30 másodpercig nem mozdulok, magamba roskadva ülök/állok, hogy ennyi, nem megy tovább. Feladom.
Aztán persze sose. 
Egy láthatatlan kéz felráncigál, ad egy sallert visszakézből és máris megy tovább a nap.

Hogy miért hordozok, mászkálok, amikor nem vagyok a topon?
Mert másképp a négy fal között nyomasztanánk egymást Mórral. 
Ő egyre többet sírna, reklamálna, amitől én egyre ingerültebb lennék és rövid úton a pszichiátrián kötnénk ki mindketten.
Ezért inkább kihozom a napból, amit lehet. Fárasztó? Rohadtul. Megéri? 
Nem kifejezés, hogy nagyon. 
Mert kimozdít a dögrovásból.
Ez persze most a jó időben opció. 
Így -ha nem is vagyok csúcsmodell állapotban- jól érezzük magunkat együtt. Nevetünk, játszunk a szabadban, felfedezzük a világot. 

Panaszkodom-e vagy dicsekszem? 
Egyik sem.
Ez az én utam, ami szerintem a legtöbbet hoz ki a legnyomibban induló napból is.
Aztán persze, ha mondjuk Ádám hazajön és megkérdi, nem akarok-e egyet fürdeni, mire kettőt pislog már ott áll, kezében a gyerekkel, én pedig már a kádban heverek. 

Tudom, hogy a szomszédnak az az alap, hogy mindig mindent végigvisz, mindennap nevel, takarít, mos, főz és mellette ezobioöko-módon vezeti a háztartást, rendszerező mappában tartja befizetendő számláit, mindemellett jut ideje némi sportra is és mivel ilyen szuper életet él, nyilván sosem robban le.
De én nem vagyok szomszéd. 
Én néha nyomi vagyok. Aki olyankor próbál a nyomiságból valami jót kisajtolni.
A szomszéd meg -az organikus ételeivel és a vasbeton immunrendszerével együtt- le van sz***va. 

Anna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése