2014. április 9., szerda

A szomszéd bezzeg terhes...

Biztos ismeritek azt a szomszédot, aki mindent hamarabb ér el, amit szeretnél, pedig Ő nem is küzd érte annyit, mint Te. Jó tanulmányi, munkahelyi eredmények, elismerések, pasi, vőlegény, férj, gyerek...
Van, akinek több ilyen szomszédja van.
És olyan is, aki úgy látja, neki csak szomszédjai vannak.

A gyerek-téma a legkényesebb az összes közül.

Emlékszem, amikor már nagyon akartam gyereket, kb 4-5 éve voltunk együtt Ádámmal. 
Mindig is vágytam az anyaságra, ezért folyton, mindenhol babákat, kismamákat láttam. Pláne, amikor már tényleg nagyon akartam...
Aztán egy nap megdumáltuk, hogy mi lenne, ha nem akadályoznánk tovább, hogy gyerekünk legyen...
Csodás érzés volt úgy kelni reggelente, hogy talán már terhes vagyok. 
Aztán jöttek a koppanások minden hónapban.
25 voltam, egészséges, a körülöttem lévő szomszédoknak azonnal összejött, vagy csak egyszerűen besikerült. 
Begörcsöltem, megijedtem, hogy valami nem stimmel.
Agyrém, hogy azért, mert nem sikerült azonnal, máris meddőnek vízionáltam magam...
Nyilván mert kétféle verzió ömlik mindenhonnan:
-azonnal sikerült
-probléma merült fel, lombikkal jött össze, ha egyáltalán összejött...

Fel sem merül, hogy van egy hétköznapi verzió.
Hogy teljesen rendben van, kb egy év alatt fogan meg a baba. Ennyi idő után szoktak vizsgálat javasolni. 
Nem is tudjuk felfogni, mennyi mindennek kell stimmelnie egy időben, hogy abból egy új élet keletkezzen.
Ehhez képest meg ez is egy verseny lett.
Hogy ki mikor ér be a célba.

Most gondoljunk bele egy picit.
Az, akinek csak úgy besikerült, mit is csinált másképp?
Minden projekt-szag nélkül, spontán hancúrozott egyet. Fölösleges gondolatok nélkül. Egyszerűen, lazán, csak az örömért. (Nyilván itt a normál esetekre gondolok...) Nem blokkolta a szervezetét semmi. 

Míg aki görcsöl, az túlagyalja a dolgot.
Emlékszem, én is ránéztem sunyiban a menses naptáramra, hogy vajon mi újság... Sőt, bevallom, ittam gyógyteát is.

Aztán megjött és pofára estem újra és újra.
5 hónap után elegem lett magamból.
Nem teáztam tovább, nem néztem rá a naptáramra. Mulattam, lazultam, jól éreztem magam.
Majd egy reggel úgy keltem fel, hogy valami fura...
Rohantam a patikába. És nagyon halványan, de megjelent a csík. A második. És napról napra erősebb lett.
Volt már ilyen, előtte két hónappal, csak ott a megjelent második csík után másnap már csak egy volt megint és meg is jött.
De most nem. Napi 2-3 alkalommal ellenőriztem, mint egy megszállott. 
És most meg itt alszik mellettem az én két csíkom.
Boldog vagyok, hogy nem jött össze hamarabb, mert így lett Mór Mór...
Tudom, ez a 6 hónap SEMMI! 
Mert van, aki évekig küzd.  
De gyakran nekik is ugyanaz az ellenségük, mint nekem volt.
A szomszéd... 
Akinek összejött. Akár többször is. Aki mást se tud mondani, mint hogy ne görcsölj. (Most én is valaki szomszédja vagyok...) 
De ez esetben igaza van. 
Pihenni, lazulni, szerelmeskedni, enni, inni, táncolni, olvasni, fürdőzni, napozni kell. 
Amíg megteheted.;) És ez tuti segít. 
Abban biztosan, hogy jobban érezd magad a bőrödben, az életedben.
A szomszéd azonnal összejött terhessége pedig -hú de gonosz, szentségtörő leszek- le van sz***va. ;)
(Persze azért sok boldogságot neki.)

Üdv,
Anna








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése