2014. április 13., vasárnap

Van, hogy Anya lerobban...

Most vagyok beteg először, mióta Mór megszületett.
Azt hiszem, most fogtam fel igazán, mibe is csöppentem bele.
Ha anya vagy, nincs szabadnap. Nincs táppénz. Nincs még öt perc szundi. Nincs ágyban töltött nap.
A bébi a legkeményebb főnök.
Őt nem érdekli, hogy az agyad lüktetésétől a gondolataid is fájnak. 
Nem fog halkabban sírni, csak mert a hangja frekvenciája macheteként szabdalja az agysejtjeidet. 
És persze kizárt, hogy ilyenkor végigaludja az éjszakát. Mert még a végén kipihennéd magad...

A szomszéd egyrészt sosem beteg. 
Ha mégis, akkor is fát lehet vágni a derekán, nem engedi meg magának a luxust, hogy bemondja az unalmast.
Én, mint okleveles szaranya, bedobtam a törülközőt, amikor ma reggel fél 6 és fél 8 között az édes szar is keserű volt a kisfiamnak. 
Így Ádám, mint Superman, eresztett nekem egy levendulás forró fürdőt és elvitte a kisfiút sétálni.
A szomszéd anyuka tuti nem szorul sosem ilyesmire. Vagy el sem fogadna ilyen segítséget.

Tegnap minden erőmet összeszedve játszottam, hordoztam, de azt hiszem, mozgósítottam a tartalékaimat.
Rájöttem, hogy ez nem vicc.
Mór miatt is ki kell használni és élvezni minden segítséget, hogy minél hamarabb újra 100%-os szórakoztató egység lehessek.
Most sem kell keresztre feszülni, továbbra sem érdeke senkinek. 

Ugye, milyen jól megy az elmélet?
De akkor mégis, miért furdal a lelkiismeretem azért, hogy lerobbantam?!
Egy igazi jó anya SOSEM BETEG!!!! 
Ugye, kedves szomszéd?
Hát akkor megbuktam. 
De lesz***m. 
Jó ez a levendulás fürdő.:D


Szép vasárnapot!!!

Üdv,
Anna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése