2014. április 4., péntek

Telefonos segítség

Azon gondolkodtam a minap, hogy vajon mi lenne velem, ha tíz évvel ezelőtt lettem volna anya, amikor még nem voltak okostelefonok.
Töredelmesen bevallom, én azon élek.
Sőt, gyakran azon dolgozom.
A blogot is arról írom. Sőt, a logót is azon szerkesztettem. 
Ciki, nem ciki, egyszerűen nélkülözhetetlen. (Számomra...)

A hosszúra nyúlt hordozós ringatások és szoptatások alatt ez a kütyü jelenti számomra a kapcsolatot a külvilággal.
Video nézegetés, facebook, fórumok, blogok bogarászása...a maradék időben pedig Mór képeit nézegetem a kórházasoktól napjainkig. 
Említettem már, hogy Stockholm-szindrómában szenvedek?:D

A szomszéd ilyenkor biztos hasznosabban tölti az időt.
Eleve az Ő gyereke úgy alszik, hogy nem kell hozzá non-stop asszisztencia, íhy amíg a kisded alszik, ő felnyalja a komplett lakást és egy hétre előre megfőz mindenféle biokaját, miközben a haja még mindig tart. Telefonos segítség nélkül.
Na de ezt úgy, ahogy van, magasról lesz***om. ;)

Üdv,
Anna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése